Dag 10 St.Thomas

We werden om half negen wakker vandaag en keken naar buiten en daar zagen we al mooie eilanden liggen. Opgefrist en maar de ontbijtzaal om onze buikjes te gaan vullen. Het was niet zo druk en wat denk je heb ik mijn fototoestel niet bij om foto’s te maken van het buffet. We zouden pas om elf uur aanmeren in St.Thomas, maar het was mooi om te zien hoe we de haven in voeren. De Carnival Valor ging ook de haven in voor ons, ik heb dit alles bekeken vanuit ons raam en Patrick op het dek.
IMG_0482

IMG_0484

IMG_0485
Om elf uur werd er omgeroepen dat we van boord mochten, wij moesten om kwart over 11 op de pier staan voor de St.Thomas Island tour. We gingen in een open wagen onze tour doen.
IMG_0489
We reden naar een paar plaatsen waar je mooie foto’s kon maken en wat te shoppen, ik heb maar liefst 6 vingerhoedjes gekocht. We gingen naar St.Peter Great House en naar Magen’s Bay, dit moet een van de mooiste stranden van de wereld zijn? Wij vonden dat niet voor ons is dat kleine baai op Curacao. Bij het strand stapte onze serveerster in met haar vriend, hebben wat zitten kletsen.
IMG_0490

IMG_0497

IMG_0500

IMG_0502

IMG_0504

IMG_0505

IMG_0512
We werden naar het schip terug gebracht en zijn gaan eten bij Shipwreck Tavern. Patrick nam een hamburger maar het was meer gesneden vlees met veel BBQ saus er op, ik een chicken wrap dit was ook anders dan ik verwacht had. Maar het smaakte prima, we zijn via wat shops terug gelopen naar het schip. Waar ik gebruik moest maken van het toilet.
We zijn wat gaan drinken op dek 11 en Patrick is gaan zwemmen en ik ben wat foto’s gaan maken van het schip. Iets voor zeven gingen we naar Studio B voor de ijsshow aan boord, dit was geweldig mooi vooral die jongen in het rad.
IMG_0536

IMG_0542

IMG_0544

IMG_0547

IMG_0549
Na de ijsshow was het alweer tijd om te gaan eten, deze keer hadden we twee tafelgenoten. Eten was goed en gezellig, onze serveerster moest mee dansen op de trap. Geeft je toch een andere kijk op je serveerster. We gingen richting het theater want daar zou later een show zijn, maar daarvoor was het bingo tijd. Weer mee gedaan en wat gewonnen, na de bingo hielp Patrick het Hollands meisje mee met het opruimen van de kaarten. De Love & Marriage game show begon in de zelfde zaal, de cruisedirector zou het spel leiden. Maar eerst zocht Belle 3 koppels uit die mee moesten doen, dat doen ze graag. Er worden dan eerst vragen gesteld aan de mannen en daarna aan de vrouwen en dan maar kijken of het klopt. Je krijgt dan zeer grappige taferelen op het podium en James is er niet vies van om de boel op te naaien.
IMG_0561

IMG_0563
Ondertussen was het twaalf uur geworden en bedtijd, ook al kunnen we morgen uitslapen. Bij aankomst van onze hut, zat er op onze klink een blauw beest met bingokaarten voor Patrick omdat Angelle een handset op Pat’s teen had laten vallen.

- Marijke het was toch druk bij het zwembad op de dag van Nassau.
- Marja op een schip heet je kamer een stateroom en ik geniet echt van het raam. Wil het liefst niks anders meer.
- Het is leuk om te zien dat een hoop mensen je blog lezen, want er gaat toch best veel tijd in zitten. En dan is het leuk om de reacties te lezen en te zien hoeveel hits je hebt gehad. Ik ga als ik thuis kom de blogs lezen van de mensen die nu ook weg zijn. Want op een cruiseschip heb je geen tijd om dat te doen en internet is duur.

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet St. Thomas er mooi uit, mooie foto's. Ik vind het heel leuk om jullie te volgen. Ik kan me voorstellen dat je geen tijd hebt om andere blogs te lezen, jullie worden goed beziggehouden. Leuk hoor.
    Veel plezier
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dag zeg, ik kan me heel goed voorstellen dat je geniet van je raam, het uitzicht is dan ook geweldig!
    De foto's zijn weer schitterend, en ik blijf me verbazen over de grote van het schip, een hele ijsbaan!!

    BeantwoordenVerwijderen