Dag 18 Vlucht naar Amsterdam

We moesten om kwart voor zeven op staan, want de auto moest om 10 uur in Orlando ingeleverd zijn. Snel een ontbijtje genomen en de rest van onze spullen in de koffer gedaan. We waren om half 10 bij de luchthaven en brachten de auto terug bij Dollar. Meteen door gelopen naar United en daar ingecheckt de koffers wogen precies 23 kg per stuk. Voor de vlucht naar Chicago kregen we nooduitgang voor de lange vlucht helaas niet.

De vlucht naar Chicago verliep goed en op tijd. De tweede vlucht naar Amsterdam vertrok op tijd, tot we op de baan stonden om op te stijgen. Er bleek iets mis te zijn in de keuken achter, dus weer terug naar de gate. Na dik een uur wachten gingen we weer een poging doen. Iemand had geluk want toen we weer bij de gate stonden, brachten ze nog twee koffers naar het vliegtuig. Eindelijk vertrokken we richting Amsterdam, ik heb niet geslapen en had weer last van mijn benen. Heb weer veel gestaan in het vliegtuig, Patrick heeft gelukkig veel geslapen.

Op Schiphol hadden we een keer vrij snel onze koffers, en we liepen naar buiten om daar op de bus te wachten om ons naar van der Valk te brengen. Onze auto gepakt en op weg naar huis, ik reed want als ik dat niet doe dan val ik in slaap. Maar Patrick valt ook in slaap als hij rijdt, dus dan moet ik hem wakker houden. En dat lukt me niet als ik al zoveel uren op ben, wel als ik rijdt.
Veilig thuis aangekomen naar anderhalf uur rijden, zat de poes mooi te wachten op ons. Ze had alleen een fijne verrassing voor ons, mensen die katten hebben weten wel wat ik bedoel. Eerst opgeruimd en de koffers op geruimd en toen wat uurtjes gaan slapen. En nu proberen weer in het goede ritme te komen, ook al voel ik me nu een zombie. In een van de koffers lag een mooi briefje van de douane dat ze de koffer hadden geopend en de inhoud hadden bekeken. Alles lag er weer netjes in dus geen probleem.

Ik maak een deze dagen nog een verslag over het schip met foto’s.

Bedankt voor het meelezen van onze vakantie avonturen, ik weet dat er spelfouten in staan. En dat de zins opbouw niet klopt, maar dat komt ook omdat ik de verslagen niet heb nagelezen voordat ik ze geplaatst heb. En ik anders nooit in m’n bed gelegen zou hebben.

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de leuke vakantie verhalen en heel veel succes met de jetlag!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis, ik heb met plezier jullie verhalen gelezen, bedankt hiervoor!

    BeantwoordenVerwijderen