Dag 16 Naar Tampa

We hadden de wekker gezet om kwart voor acht, maar toen die afging besloten we te blijven liggen tot 10 uur. Waren de hele nacht wakker geworden van de tv van de buren. Om 11 uur hebben we uiteindelijk uitgecheckt, en zijn we richting Tampa gereden. Het weer was slecht het regende regelmatig, maar hoe verder we bij Tampa kwamen hoe beter het weer werd. We besloten om bij Steak&Shake te gaan lunchen wat een lekkere burgers en friet hebben ze daar. Alleen was de hamburger zo dun dat we beter een drie dubbele hadden kunnen nemen. Een plakje ham is bij ons nog dikker dan hier de hamburger maar het was wel echt rundvlees. Ons hotel lag maar 3 minuten rijden vanaf Steak&Shake. Hotel waar we 2 nachten verblijven is het Clarion, waar de laatste tijd slecht over geschreven werd.
We werden vriendelijk begroet en kregen een kamer op de tweede verdieping met uitzicht op zwembad. Kamer is prima die dingen die op internet staan kloppen niet, alleen sommige dingen kunnen een likje verf gebruiken.
IMG_0705IMG_0706IMG_0708
Er zijn twee zwembaden een voor kinderen en een voor volwassen kinderen.
We gingen op weg naar een hobby zaak maar ze hadden geen vrachtwagens. We besloten naar Dunedin te rijden om naar het strand te gaan, we kregen onderweg toch een bui over ons heen. Uiteindelijk zijn we in Clearwater Beach belandt. We zijn zowel bij het strand geweest waar de meeste toeristen zullen komen, als bij een statepark waar een strand bij ligt.
IMG_0716IMG_0718IMG_0719IMG_0726IMG_0728
Deze was vis aan het vangen en dat lukte goed.

We zijn rond zeven uur terug gereden naar Tampa en op zoek gegaan naar wederom Outback. Weer heerlijk gegeten en toetje zijn we gaan halen bij DQ alleen Truus van de Tomtom kon het niet vinden. Uiteindelijk is het wel gelukt om een DQ te vinden, terug in het hotel heb ik het reisverslag zitten maken.

1. Veel plezier nog de laatste dag, een hele goede terugreis !

2. Jammer van de regen, maar volgens mij zie ik toch ook wel zonneschijn bij het strand.
    Gelukkig wel zon in Busch, droog je tenminste lekker snel weer op!
    Een hele veilige terugreis en bereid je voor op een nat en koud Nederland!

3. Veel plezier op jullie laatste dag en een hele goede reis terug naar huis.
    Gr. Saskia

4. Mooi strand en een zonnetje in Clearwater. Goede reis naar huis!

5. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Goede reis terug.