Dag 4 Muscat

We waren om zeven uur wakker zodat we meer tijd hadden om te ontbijten, daarna moesten weer naar het theater. Om half tien begon de excursie we gingen eerst naar de vismarkt dit was echt goor om te zien. Ik hou al niet van vis maar nu zeker niet meer.
IMG_1024

IMG_1025

IMG_1026

IMG_1032
De meeuwen vonden het wel lekker, de man op de foto werd zelfs bang toen ze met tientallen op zijn zakje vis af kwamen. Met het instappen van de bus had ik weer iets, wij zaten achter in de bus en zag het lag opstapje niet. Dus liep ik er tegenaan, het deed wel zeer maar verder niks. Tot ik ging zitten en bloed zag op de vloer, ik bloede echt erg. kreeg meteen pleisters van een Engels man, maar het bloeden stopte niet meteen. We reden een klein stukje verder en daar kon iedereen gebruik gaan maken van het toilet. En kan de reisleider en de chauffeur met hun verbanddoos. Zo waren drie mannen bezig met mijn zielige teen. Ze smeerde iets op mijn wond en had geen pijn, kreeg een heel mooi verbandje erom. Nu vond iedereen mij zielig, nu is het donderdag als ik dit schrijf en vragen de mensen die het hebben zien gebeuren nog hoe het met mijn teen gaat. Dat is wel heel lief van ze, inmiddels zit er wel een kleiner verbandje op.
IMG_1035
We reden verder naar een fort dat was mooi, kregen wat info over het fort en de Sultan van Oman. Geen verkeerd woord over hun Sultan, als ik hun moet geloven is er geen betere Man op de wereld.
Het volgende wat we bezochten was een bron, het water was heel lekker. Je zag daar wel heel goed hoe de verhoudingen liggen tussen man en vrouw. Vrouwen gaan in hun zwarte jurk zwemmen en mannen in hun zwembroek plus allebei apart. Maar het mooiste van de bron was dat je er een gratis behandeling krijgt van Dr. Fish. Apart om die visjes aan je voeten te voelen knabbelen.
IMG_1058

IMG_1056

IMG_1064
En we gingen lunchen in een resort, eten was goed vooral de chocolade mousse. We reden terug naar de Port en hebben wat rondgewandeld.
We hebben de foto’s bekeken maar nog niks gekocht. Om kwart over acht was er een show in het theater. Dit was weer met Acro Magic was weer heel goed en vooral heel  knap gedaan. We gingen vandaag eten in Portofino dit is een restaurant waar je extra voor moet betalen.
Deze avond was Arabian White Party met toetjesbuffet, zijn wel even wezen kijken maar hebben niks genomen. En zijn naar de hut gegaan het was inmiddels al weer na twaalf uur.

1 opmerking:

  1. Oei, een ongeluk zit in een klein hoekje...gelukkig konden de visjes mooi je korstjes oppeuzelen....

    BeantwoordenVerwijderen