Dag 5 Fort Lauderdale

De morgen begon om acht uur en de zon stond hoog aan de hemel. Na het ontbijt hebben we uitgecheckt en zijn richting Fort Lauderdale gereden deze rit zou vijf uur gaan duren. De rit duurt wel lang naar de omgeving maakt veel goed. Onderweg zijn we bij de shellshop gestopt om voor mijn vingerhoedjes te kopen. We kregen onderweg ook nog regen het viel er met bakken tegelijk uit, je zag bijna niks meer. En twee minuten later stond de zon weer hoog aan de hemel. Ondertussen was het tijd om wat te eten dit werd Subways lekker broodje met lekker cola zonder chloor gedronken. Rond vier uur dook Fort Lauderdale in de verte op, eindelijk want het was een lange reisdag. Ons hotel ligt in Fort Lauderdale by the Sea en heet Paradise by the Sea. Hotel viel eerlijk gezegd tegen maar het is maar voor een nacht.
IMG_0355

IMG_0356
We liepen naar het strand en dat was wel leuk daar werd een lange reisdag nog grappig. Ik zat op het strand en Patrick ging zwemmen, ik zat wat te klooien met het zand. Toen riep Pat mij dat hij zijn zwembroek kwijt was, ik lag dubbel van het lachen en dacht dat is een grapje. Ik met een handdoek richting het water en zag geen geel zwembroekje meer. Wij hoopvol naar de golven kijken of de zwembroek als drenkeling aan wilde spoelen maar niks.
IMG_0357

IMG_0360

IMG_0361

IMG_0364

IMG_0365
We zijn naar Sawgrass Mill gereden om te kijken of Tommy nog zwembroeken had, hadden ze wel maar te klein. Hebben nu een mooi nieuwe gele zwembroek gekocht bij Nautica. Nog even bij de Disneyoutlet geweest en een beeldje van Chip and Dale gekocht. We zijn bij de foodcourt wezen eten orange chicken en zoet zuur chicken, was lekker maar teveel. Voor de 2de keer vandaag gingen we naar Wallmart toe, eerste keer kochten we een badlaken en oordopjes en de tweede keer sportschoenen met sokken. We waren rond tien uur terug bij het hotel en zijn nog even bij de pier wezen kijken en dat zag er gezellig uit. En na dat ik dit heb geschreven was het tijd om te gaan slapen.

2 opmerkingen:

  1. Veel kilometers gemaakt vandaag, en jammer dat het hotel wat tegen valt!
    Gelukkig maakt het verliezen van een zwembroek de dag weer helemaal goed, ik kan me voorstellen dat je in een deuk hebt gelegen...hoe krijgt hij het voor elkaar?????
    Mooie foto's gemaakt van het strand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lachen zeg, die golven daar zijn erg sterk als je al je zwembroek verliest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen