Dag 3 Miami naar Key West

We werden wakker rond de klok van zes uur we hebben het uiteindelijk tot kwart voor acht kunnen rekken. Bij het hotel zat ontbijt dit was niet meer als wat geroosterd brood met boter en suiker, maar het vult de maag. Uitchecken ging nog sneller als het inchecken. Om half tien namen we de hotelshuttle naar de luchthaven om daar de rentalshuttle te nemen zodat we onze auto konden ophalen. We hebben onze auto bij Dollar gehuurd, de man achter de balie smeerde ons niks meer aan hij zei alleen wat over de tollwegen. Maar die gaan we niet nemen dus geen sunpass genomen. We konden op verdieping 2 een auto uitzoeken we hadden een fullsize maar er was weinig keuze. Het is uiteindelijk een Ford Fusion geworden. We hebben mooi alle tollwegen links kunnen laten liggen door de tomtom. De weg naar Key West is mooi, we zijn onderweg gaan eten bij Lazy days. Dit zat aan het water en het uitzicht was mooi. Patrick had een Texasburger en ik een Philly Cheese Steak was beide heel lekker.

We reden verder naar Key West maar bij Bahia Honda Statepark maakte we nog een stop waar we zeker geen spijt van hadden. We reden eerst naar het strand links op het park, even wat foto’s gemaakt en gevoeld hoe het water was. Daarna zijn we de andere kant opgereden en hebben daar de oude brug bekeken en Patrick heeft nog wat gezwommen het water was lekker warm.IMG_0294

Nog lekker een ijsje genomen bij de souvenirshop, was heel lekker en heel goedkoop voor twee bollen ijs betaalde we 2,50 dollar. Daarna nog wat gezwommen en ik in de schaduw zitten genieten van de mooie natuur rond vier uur zijn we richting Key West gereden.

Nog gestopt bij Publix voor wat voorraad Mountian Dew en Dieet Coke en natuurlijk iets lekkers. Bij het hotel BW Plus Hibiscus aangekomen ingecheckt en we kregen kamer 106, even kijken hoe het eruit ziet en we zijn zeer tevreden.

Na alle spullen uit de auto gehaald en binnen gezet te hebben zijn we lekker gaan zwemmen het water was gewoon warm. Het begonnen te onweren maar er is geen regen gevallen. Na ons opgefrist te hebben zijn we Duvalstreet ingelopen op zoek naar een restaurant, we kwamen de mooie denny’s tegen maar zijn doorgelopen maar morgen gaan we daar eten. Na wat mooie dames te hebben bekeken? Zijn we bij Jack Fats wezen eten was lekker maar we konden het niet op, na het eten zijn we terug naar het hotel gelopen en ben ik nu dus het reisverslag aan het schrijven. En na dit ga we proberen te slapen.

1. Dat ziet er mooi uit allemaal. De vakantie is nu echt begonnen, geniet ervan....

2. Het hotel ziet er goed uit en ook al heerlijk aan het strand gezeten...een prima begin van de vakantie!

3. lekker begin van de vakantie, het feest kan beginnen. De heenreis is al vergeten, de terugreis daar denk je nog lang niet aan :)