Dag 2 Vlucht naar Miami

Dit is niet echt een spannende dag voor ons alleen heel lang wachten op onze vlucht naar Miami. Dit was anders voor de mensen die door moesten naar Orlando die hebben het niet gehaald. De vlucht van Amsterdam naar Chicago verliep goed we hadden gelukkig de exitstoelen gekregen. Het eten was redelijk kip met groenten en aardappels en brood het toetje vond ik er niet zo lekker uitzien. De verzorging tijdens de vlucht was prima we kregen tussendoor nog een snack en voor het landen nog een broodje, nibbit en een kittekat.
Na de alle checkpoints te hebben doorstaan mochten we heerlijk zes uur gaan zitten wachten op onze vlucht naar Miami. We waren iets later weg maar op tijd in Miami. De koffers waren er gelukkig, na al die verhalen op de blogs hoopte ik dat de onze er wel waren. Want we moesten ze ergens in een hoekje zetten omdat we pas zes uur later zouden vertrekken. Na dat we de koffers hadden hebben we het hotel opgebeld of ze ons konden komen ophalen bij de airport.Na 15 minuten kwam de bus en die zat aardig vol, na een kort ritje waren we bij het hotel. Incheck stelden echt niks voor, ik gaf de boekingspapieren en voor dat ik het wist had ik de keycard van de kamer. De kamer was niet groot maar zag er netjes uit voor een nacht, ik heb geen foto's gemaakt want het was inmiddels al na 1.00 uur en te moe om nog iets te doen.

2 opmerkingen:

  1. Wij waren idd bij de mensen die het niet gehaald hebben. Wij moesten nu 5 uur wachten, en dat is wel erg lang. Maar we zijn goed aangekomen, en kan hetb genieten beginnen. Jullie ook een hele fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen